четвртак, 7. октобар 2010.

"Zlatni Prag"

"Prag je jedan od najpopularnijih gradova u istocnoj Evropi.Njegova privlacnost je u 600 godina staroj arhitekturi, netaknutoj tokom ratova.Grad je sagradjen pored reke Vltave, nikad nije prestao da ocarava posetioce, slikare, fotografe, pesnike,..."
Da, da ,da , sve je to istina.Nije da sam mnogo videla od grada za ova cetiri dana, koliko sam ovde, ali i to malo sto sam videla, skroz me je, vauuu, odusevljena sam.
"Prag ima odlican prevozni sistem, sa dobro umrezenim autobusima i tramvajima, kao i brzim modernim metroom."
Istina, e to me je tek odusevilo, stanem na stanicu, ni ne okrenem se, eto ga tramvaj, metro.I ako kazem, stizem za pet minuta u kancelariju, to je stvarno pet minuta, vrlo su tacni,  sto je odlicno.
 Bas je "Zlatni Prag", kako kazu, treba ga celog obici, i sve videti, srecom, imam godinu dana da sve obidjem i sve vidim.

Нема коментара:

Постави коментар