четвртак, 21. октобар 2010.

Posao-Sastanci

Volontiram u kancelariji Junák- svaz skautů a skautek ČR. Deo sam tima za medjunarodnu saradnju i ucestvovacu u pripremama kontigenta za smotru u Svedskoj 2011. godine. Posao u kancelariji bazira se trenutno na pronalazenju internacionalnih projekata i vesti iz sveta izvidjaca, koji se prevode na ceski jezik, posto ce se naci u izvidjackim casopisima, Skauting i Skautský Svět.

Sto se tice sastanaka, u utorak sam imala prvi sastanak sa poletarcima i pcelicama. Prostorije im se nalaze u obliznjem gradicu Zapý. Prvo sam imala sastanak sa Vukovima (poletarcima), a kasnije sa Svicima (pcelicama). Posto su znali da cu im doci u posetu, predvodnici su im rekli na predhodnom sastanku, da nauce par recenica na engleskom, da se predstave, sto su i uradili i ispalo je skroz super. Bilo je jako zabavno, odigrali smo par igrica, radili orjentaciju na karti, posto im je to bila tema sastanaka. U sredu sam imala sastanak sa Roverima (od 15-26 godina). Dobro organizovana grupa mladih ljudi. Kako su usli u prostorije, tako su zapoceli igru "Pronalazenje mape", barem sam ja shvatila da se tako zove. Naravno, prikljucila sam im se. Bilo je super. Nakon par igara, poceli su zvuci gitare. Rekli su mi da im je drago sto sam dosla, kako sada mozemo da razmenjujemo iskustva sto se tice izvidjaca i kako sada mogu da vezbaju malo engleski jezik, a ja naravno ceski jezik. Pozvali su me da im se pridruzim i sledece srede, sto cu i uraditi, sa zadovoljstvom.

Нема коментара:

Постави коментар